Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Taiga ställ på Militaryshop
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > Materielplatsen
CfrHGB
Såg på militaryshops hemsida att de hade en reklamskylt uppe i ena hörnet som såg ut som följer:

Det jag reagerade främst på var "Gore-Tex ställ från Taiga". Antar nästan att det är Forest ställen de menar, men är det någon som har mer info om detta, om de redan finns i butik, färger, pris och så vidare. Har lite långt till närmaste affär så jag kan inte kolla själv.

MVH CfrHGB

OT: Får se hur länge bilden fungerar.
rila
De hänger på plats i Stockholm i vart fall. Endast i grönt med svarta förstärkningar. Ingen koll på priset men en kvalificerad gissning lyder: Lite dyrare än direkt från Taiga. Precis som bilden anger är det Forest det handlar om.

/rila
BlackIce
Dom säljer i varje fall inte forest stället i m/90, enligt dom jag snackade med som jobbar på militaryshop i Sthlm.
Mattsson
Vad tar MS för Foresterstället? (dom har inte lagt ut det på deras hemsida)
Sir Vival
QUOTE (BlackIce @ Feb 23 2005, 19:52 )
Dom säljer i varje fall inte forest stället i m/90, enligt dom jag snackade med som jobbar på militaryshop i Sthlm.

Något sådant existerar inte.
BlackIce
QUOTE (Sir Vival @ Feb 23 2005, 20:59 )

nähä... vad heter den då? Taiga military?
Tompa
QUOTE (BlackIce @ Feb 23 2005, 20:13 )
QUOTE (Sir Vival @ Feb 23 2005, 20:59 )

nähä... vad heter den då? Taiga military?

Det stället heter FJS02 ph34r.gif
BlackIce
Nästan rätt då vissel.gif
CfrHGB
Så nu har militaryshop lagt in både forest jackan och byxan i sortimentet. Pris? Håll i er:

Jackan:
Köp från Taiga.se utan moms: 2250:-

Köp från Taiga.se inklusive moms: 2812:-

Köp från Militaryshop.se: 3595:- !!!

Byxan:
Köp från Taiga.se utan moms: 1645:-

Köp från Taiga.se inklusive moms: 2056:-

Köp från Militaryshop.se: 2595:- !!!

De killarna vet hur man tar betalt *FLÄMT*, köper hällre direkt från Taiga. Någon mer som kommer att göra det?dry.gif
Tompa
Tror ingen härifrån går dit och köper grejorna iaf!
Man kan ju iofs gå dit och prova storleken men sen gå hem och beställa på internet vissel.gif

// Rangern.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.