Varför måste man skriva ett meddelande? Jag vill ju bara starta en röstning.
Röstade på annat. Uppvaktar genom att bjuda på mig själv. ;)
Oj, det var verkligen generöst. :P
Legacy
Feb 14 2005, 11:29
Total bojkottar Alla Hjärtans dag av den anledningen att jag vill inte uppvakta min sambo för att det står så i almanackan. Jag vill göra det för att JAG vill visa min uppskattning.
Då jag haft flickvänner på liknande bemärkelsedagar så funkar alltid snygga(hrrhrr) underkläder . Presenten kommer även dig själv till nytta så att säga...Och det är lite "roligare" än ett gäng vissna blommor ;)
Men visst, det är tanken som räknas...
C 2.a pjäs
Feb 14 2005, 12:10
Blommor
och choklad, men det kunde man inte rösta på! Konservativt och härligt!
tango.
Feb 14 2005, 13:13
Gulliga SMS. Både personligt och.. billigt.
Uppvaktade med en resa, till järntorget, dvs jobbet, per vagn
Aj det verkar som SoldF:arna är ensamma..erftersom de inte uppvaktar.
Själv skall jag få nåt väldigt passande har jag hört... Ny hårddisk?? Knappast..
Måste kitta present + blomma på vägen hem annars får man sova i på riktarplatsen framför pjäsen i natt. C Henke ->

<- Henke
Vi kanske får starta en sido-site som sysslar med nätdating för MÖP:ar.
Där flickors annonser som "Have Gun - Will Travel" får pojkarna knäsvaga och genast vet att de skall uppvakta henne med en 1 l Sprayflaska CLP samt 1 ask Speer Dot Gold den 14:e Feb.
Groaghach
Feb 14 2005, 15:07
Jag skall uppvakta min sambo med en resa till Hv-gården för att sedan tillsammans med likasinnade genomföra Hv-årsmöte.
Groaghach
yariba
Feb 14 2005, 15:15
Gav henne en sovmorgon och serverade frukost på sängen. (Och med det menar jag inte att hon fick stock i munnen! URSÄKTA uttrycket)
Skickat SMS. Hoppas på tur ikväll ;)
Ignis nitidus
Feb 14 2005, 15:22
hoppsan! är det alla hjärtans dag idag?
*ooops*
(det här får falla in under "skiter fullständigt i det")
olaevil
Feb 14 2005, 15:46
Bor i staterna så det blev Blommor och ett Guldhalsband.Kanske får sig ett ikväll.......
@olaevil
Du vill alltså få ett eget guldhalsband ikväll
olaevil
Feb 14 2005, 16:35
Vill nog hellre ha SEX. det kan man aldrig få för mycket av......
QUOTE (olaevil @ Feb 14 2005, 16:35 )
Vill nog hellre ha SEX. det kan man aldrig få för mycket av......
Måste man köpa presenter för att få sex när man är gift eller har barn?
olaevil
Feb 14 2005, 16:51
Nä men hon kanske överraskar med något Speciellt roligt ikväll...Du vet bojor eller något.Sen har det inte blivit så mycket dom senaste 3 veckorna p.g.a Sjukdomar i familjen.
MVH
Olaevil
Varit gifta i 14 år nu........
Och det finns ingen bättre kvinna.
yariba
Feb 14 2005, 17:28
Måste man köpa presenter för att få sex när man är gift eller har barn?
Nej det måste man inte.
Men det är ganska kul egentligen det här med att bedriva älskog med sin fru om man har barn. Finns det nåt mysigare än att efter att ha haft mysigt förspel, precis startat själva akten för att på ett abrupt sätt bli avkastad från hennes mage då hon hör att det "nog" är ett barn på toaletten i andra änden av huset? Att hon desvärre råkar ha rätt och man således måste avbryta den stundande utlösningen för åttonde gången i rad gör ju att man är som ett vandrande kolli...
Om man sen duschar och ska tvätta draken "lite extra" genom att föra huden fram och tillbaka så att den blänker som nypustade kängor, så är man ett sexfixerat svin som bara vill komma. Hrmpf... Eller det är nog bara jag som uppfattar det så...
Dizzy_keys
Feb 14 2005, 18:32
Min special one fick Geléhjärtan och blommor =)
yariba
Feb 14 2005, 18:45
Funderade på att ge min speciella ett oxhjärta och kånkelhallon. Men struntade i detta då hon förmodligen inte skulle upskatta detta lika mycket som jag
Så nu har jag helgarderat mig.
Fett, växter och metall.
(semlor, blombukett i enhetligt färgtema samt några örhängen jag aldrig köpte till jul)
Vad mer kan behövas?
Hoppas nu inte jag får massa blommor som min överaskning... granris är ok, kaktusar är ok, palmer är ok , men inte snittblommor.
Ajaj, sånna där problem med juniorz vill man inte höra
Från dag 1 måste de inpräntas vikten av ljud och ljusdisciplin samt att att hålla sig på logementet. Men framför allt att inte klampa in i befälsrummet utan anmälan.
yariba
Feb 14 2005, 18:55
Från dag 1 måste de inpräntas vikten av ljud och ljusdisciplin samt att att hålla sig på logementet. Men framför allt att inte klampa in i befälsrummet utan anmälan.
Har testat detta men vet inte om de möjligen tillhör tolkskolan, då de inte verkar förstå svenska språket... Vill inte prova med handgemäng heller då detta tydligen var förbjudet i lag?!
odenmedic
Feb 14 2005, 18:56
QUOTE (olaevil @ Feb 14 2005, 09:46 )
Bor i staterna så det blev Blommor och ett Guldhalsband.Kanske får sig ett ikväll.......

he he he ;)
min fick flowers och $$$
King Kill
Feb 14 2005, 19:04
Jag skickade ett kort eftersom vi inte bor i samma stad. Tänkte buda blommor också, men jag är fattig som en kyrkråtta några dar till. På torsdag bjussar jag på konsert (hon gillar det nog inte, men jag vill ha henne med), och i helgen blir det att käka uta på nån resturang.
Klickade på det sista alternativet, har ingen flickvän att bjuda på...
Mattsson
Feb 14 2005, 20:12
För er (som jag) inte har en flickvän rekomenderas:
Daiting for dummies (nerds) B)
QUOTE (olaevil @ Feb 14 2005, 16:51 )
Nä men hon kanske överraskar med något Speciellt roligt ikväll...Du vet bojor eller något.Sen har det inte blivit så mycket dom senaste 3 veckorna p.g.a Sjukdomar i familjen.
MVH
Olaevil
Varit gifta i 14 år nu........
Och det finns ingen bättre kvinna.
E du gift med min Q du med????
Nifelhel
Feb 14 2005, 21:38
QUOTE (henke @ Feb 14 2005, 15:00 )
Där flickors annonser som "Have Gun - Will Travel" får pojkarna knäsvaga och genast vet att de skall uppvakta henne med en 1 l Sprayflaska CLP samt 1 ask Speer Dot Gold den 14:e Feb.

Speer Gold Dot heter den. Henke -->

<-- Nifelhel
Alla hjärtans dag är en kommersiell dag i kapitalismens anda.
olaevil
Feb 14 2005, 21:40
O fan jag som alltid har trott det har varit barna som har försökt att tränga sig in emellan frugan och mig i sängen.O så va det du hela tiden.
Hon är min
MVH
Olaevil
Fu Dahlberg
Feb 14 2005, 21:43
QUOTE (Nifelhel @ Feb 14 2005, 21:38 )
singel?
Kapitalism är väl bra?
SJälv är man fortfarande singel... trots att man faktiskt duschar varje dag... så jag får köpa prylar till migsjälv... fast.. det hadde faktiskt varit roligare att köpa saker åt en flicka...
Fu Frippe
Feb 14 2005, 21:47
Eftersom jag genomförde första testdagen av två för att eventuellt få bli hundförare idag, köpte jag redan i går ett fång blandade tulpaner, (hennes favoritblommor), och idag när jag kom hem från skogen fick hon en liten löjlig nalle. Hon gillar sånt.
Själv fick jag maten serverad framför tv:n och våfflor till efterrätt. Jag gillar sånt.
J-Star
Feb 14 2005, 22:36
Blommor och sushi.

Fick en söt sak av flickan i morse.
Klicka för ljud/J
QUOTE (Karin @ Feb 14 2005, 11:22 )
Oj, det var verkligen generöst. :P
Vad gav du själv bort?
Adam Wilhelm
Feb 14 2005, 23:15
Inget, blev singel i igår.
målobs
Feb 15 2005, 02:12
QUOTE (Adam Wilhelm @ Feb 14 2005, 22:15 )
Inget, blev singel i igår.
Sånt är ju aldrig skoj. Har själv åkt dit två alla hjärtans dagar tidigare så nu helgarderade jag med och såg till att vara singel i god tid.......
Fannys syn på det hela......
Förärade min älskade med varma smörgåsar och te.... Somnade sedan kl 20:30 i hennes knä framför TV:n...
QUOTE (Kanna @ Feb 14 2005, 23:13 )
Vad gav du själv bort?
Gav inget och fick inget.
QUOTE (Karin @ Feb 15 2005, 08:05 )
Vad gav du själv bort?
Stackare. Då får du ha en tröstkram så här i efterhand. *tröstkram*
Blommor, middag med roséskumpa samt en xxx-kväll som skulle få Rocco att rodna. B)
Hoppsan.....
Var det igår det.... Nåja, det blir nog en sån nästa år också.
AdamKalle
Feb 15 2005, 13:55
Har ingen att ge något, däremot uppvaktade någon okänd mig genom att ge mig halsont, hosta och feber.
QUOTE (AdamKalle @ Feb 15 2005, 13:55 )
Har ingen att ge något, däremot uppvaktade någon okänd mig genom att ge mig halsont, hosta och feber.

Minnesluckor från helgen eller??? ;)
QUOTE (Karin @ Feb 15 2005, 08:05 )
Vad gav du själv bort?
Har du varit en osnäll tös eller? ;)
QUOTE (BJK @ Feb 15 2005, 14:28 )
Hur kan du någonsin tro något sådant?
Vargas
Feb 15 2005, 16:33
Ok, eld upphör ... skiten är över nu. Låt oss slippa höra talas om tjafset tills nästa år ... och NEJ, jag är INTE bitter ... ;)
reaptor
Feb 15 2005, 16:59
Låt mig tilläga att jag Gav inget och Fick inget förutom det obligatoriska, har aldrig fått nått utöer det obligatoriska.
QUOTE (Karin @ Feb 15 2005, 15:31 )
QUOTE (BJK @ Feb 15 2005, 14:28 )
Hur kan du någonsin tro något sådant?
Tror inget alls, var bara en liten försynt fråga från en blyg pojke *som inte hade möjlighet att shoppa något sött till hon som sagt att jag får säga att det är jag som bestämmer hemma*....... B)
QUOTE (Vargas @ Feb 15 2005, 16:33 )
Ok, eld upphör ... skiten är över nu. Låt oss slippa höra talas om tjafset tills nästa år ... och NEJ, jag är INTE bitter ... ;)
Lite va?!
Nifelhel
Feb 15 2005, 18:35
QUOTE (Fu Dahlberg @ Feb 14 2005, 21:43 )
QUOTE (Nifelhel @ Feb 14 2005, 21:38 )
singel?
Kapitalism är väl bra?
SJälv är man fortfarande singel... trots att man faktiskt duschar varje dag... så jag får köpa prylar till migsjälv... fast.. det hadde faktiskt varit roligare att köpa saker åt en flicka...
Singel? Johan Adam!
Annars hade jag fallit för kapitalismens tryck. ;)
QUOTE (Vargas @ Feb 15 2005, 16:33 )

Då är det väl bäst att jag väcker liv i den här gamla tråden igen då

Vaknade i morse och satte mig vid datorn och då slog det mig att det var Alla hjärtans dag och att det vore kul att se om det stod något på SoldF-forumen om det. Ska väl spendera resten av dagen med att försöka hitta på något för mig och tjejen att göra ikväll när hon kommer hem från jobbet...

Hej framförhållning!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.