Jaha då var det snart dags igen!
Må vara att den 14´ bara är kommersiel smörja, men vissa tjejer verkar ju älska att bli uppvaktade på just denna dagen... så då vore det väl dumt & inte utnyttja detta tillfälle?
Saken är den att jag skulle behöva lite hjälp från mina bröder & systrar här på SoldF Forum.
Mitt alldeles egna objekt gör för tillfället sin plikt för riket på marinbasen i Karlskrona. Hon har begärt att inte få blommor på alla hjärtans dag. Skönt att slippa vakta upp henne tänkte jag men eftersom hon läser en massa krypteringsgrejsemojs och på kuppen faktiskt är en kvinna, så misstänker jag ett dolt budskap.
Det kan vara så att hon vill ha mer än en sliten blomma!
En överraskande romantisk middag hade nog varit tillräckligt för att stilla hennes hunger!
Budgeten är begränsad & får helst inte överstiga 1000kr... helst inte mer än 100kr för den delen men det kanske skulle uppfattas som snålt
Min kunskap om Örlogsstaden är dock liten & vissa detaljer är inte lösta och det är här ni kommer in!
-Ett bra ställe att dinera på? Ej mirage
-hur gör jag för att komma åt henne på marinbasen?
-hur får jag henne att ta på finkläderna utan att misstänka något?
Redan nu har jag, med lite hjälp från svartklädda män, påverkat henne så att hon inte förväntar sig ett besök på marinbasen (underskatta aldrig fördelarna med att ha ett rykte som oromantisk, det gör såna här grejer MYCKET lättare). Nu gäller det att få henne att vara på rätt ställe och att ha rätt utrustning och att hon ska vara helt oförberedd på vad som komma skall.
Att komma in på marinbasen är nog svårt & att jag är Hemvärns soldat gör mig nog inte mer behörig än en vanlig civilist, eller gör det mig det?
En lösning vore kanske att ta kontakt med en av de som bor på hennes logiment, men hur?
Hoppas någon kan hjälpa!