Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Counter Strike
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dataenheten
Bappelsinmannen
Hojt, hur fan har man ihjäl någon med en tactical shield???? surprise.gif
Sitter fast!!

Hjälp! camo.gif
Påsen
Grg? ;)
Ja, du, livet är fullt av många stora frågor.
Det här får jag nog filosofera ett tag över. :P
Pappsen
*suck*

du skyddar dig med skölden, använd lämplig pistol, så stark du har råd med.

Uppdraget går ut på att du ska BÄRA taktisk sköld, inte slå med den... bong.gif
Steken
Eller så tar du dig i kragen o börjar spela source istället för 1.6, source har nämligen inte den förargliga skölden.
Bappelsinmannen
Hojt!

Jag lirar source (iofs. en fulkopia) bong.gif , på level 4 går ett av uppdragen ut på att man skall ta livet av tre fiender med valfritt vapen 3.gif samt 2 dt med tactical shield!! banghead.gif
Lyckades i ett tidigare uppdrag genom att låta busens richochetter ta livet av stackarn, men nu sitter jag fetfast!!
Steken
Hmm öö, ok visste inte att dt gick o köra uppdrag. Tactical Shield finns inte med på multiplayer delen av Source så därför antog jag att du lirade 1.6. Men nighthawk går väl egenom TS? Om du har valfritt vapen borde väl awp också fungera.
brunk.dunk
Det låter som om att du spelar Condition Zero. För att klara uppdraget gäller det att ha en taktiskt sköld och skjuta valfritt antal fiender med valfri pistol eller kniv. Dessa är de enda vapnen som går att använda för uppdraget i fråga.

Rätta mig om jag har fel.
Bappelsinmannen
Yep, du har rätt och jag fel, Condition Zero gäller.
Men, jag har skutit ihjäl 3 busar, sjuttioelva ggr men jag måste fortfarande ha ihjäl dom med skölden.....! :(
I och med att det är en fulkopia misstänker jag starkt att denna "finess" är inlagd med flit från tillverkaren! dry.gif

Har iofs. köpt half-life när den kom ut för flera år sen, borde inte den kvalificera mig att slanga ner en äkta kopia av originalet för att spela on line?

Är det någon som lirar Line of Sight - Vietnam?

Mäktigt spel iallafall! 6n.gif , ställer gärna upp på on-line om intresse finnes!
Maila i såfall!

//Mannen utan brist på c-vitamin!
Pappsen
bappelsinmannen...det är som jag säger...bär sköld, döda med pistol-och överlev ronden!

sen e det väl annat oxo? som tidskrav och totalt antal dödade?

jag har kört igenom hela condition zero förra veckan, så på´n igen bara!
Gunn0r
Menar ni att det finns en offline mode för CS:Source? Hur startar man den upp då? Har köpt min HL/CS via Steam, så jag har bara en länk till det sistnämnda, därifrån väljer jag spel från en meny, men CS i offline mode finns inte med på listan.
brunk.dunk
QUOTE (Gunn0r @ Jan 20 2005, 21:51 )
Menar ni att det finns en offline mode för CS:Source? Hur startar man den upp då? Har köpt min HL/CS via Steam, så jag har bara en länk till det sistnämnda, därifrån väljer jag spel från en meny, men CS i offline mode finns inte med på listan.

Det var Condition Zero bappelsinmannen menade, inte Source.
Gunn0r
rgr
tack.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.