Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Enemy Territory
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Jesper86
Nån som spelar detta spel? Jag laddade precis hem det (gratis) http://wiki.fz.se/Enemy_Territory

Om det är någon som är intresserad att spela så skriv.. Ingen på detta spel värkar veta hur man samarbetar, så därför efterlyser jag nån av er smile.gif pansar2.png

Man får även välja "befattning" som sjukvårdare, ingenör, krypskytt, infanterist m.m vilken gör det ännu roligare

Spelet kräver inte mycket av datorn och tar bara 257 mb.. ladda ner nu!!

* Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
* 128 MB RAM
* 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
* Microsoft® DirectX® 8.1 or higher (not included)
Steken
Ser vädligt fint ut för att vara gratis. Kommer nog o test lirar lite så fort jag formaterat datorn för andra gången på 2veckor....
JohanHgg
Jag drar hem det just precis nu så sen är jag på camo.gif
Jesper86
så fort ni laddat ner det skriv så vi kan komma överens om nån server! om jag inte somnar innan dess, har ju jobbat hårt idag.. OCH FICK JOBB :P
JohanHgg
Grattis till jobb! Nu har jag laddat ner och har lirat. En aning förvirrande måste jag säga, men det lär väl ge sig.
Jesper86
jo.. man hinner knappt med nånting.. :P men kul blir det nog när man kommer in i det.

Har du samma problem med att du loggas ur när dom byter bana?
Har svårt att komma in på servrar för att dom är för "low ping"?

Aja nu måste fler ladda ner så vi kan skjuta varandra camo.gif
Steken
Hmm...lirade lite men tycker det verkar som ni sa rörigt o grafiken tilltalar mig inte. DoD e mycket bättre
Jesper86
Rörigt.. håller med, men vad gör man när man har en dator som inte klarar av dom flesta spel :P

Går inte detta lösa genom att spela 2 mot 2 eller 3 mot 3, alltså lite mindre lag.
Tror det skulle gå bra.

DoD, är det half-life modden day of defeat ni menar?
Steken
Jupp den jag menar, ett ypperligt underbart spel. Måste ju erkänna att jag inte gav ET så mkt till chans hade lite tid när jag testade det så jag får väl göra ett nytt försök om några dagar o återkomma senare.
superapan
ET är mycket bra. Det skulle vara helt förgyllt om det fanns en aningens fler banor. Dom som följer med är välgjorda, men inte så många. Kanske det har kommit fler nu?
Jesper86
Vet ej, laddade ner det igår B)

Vet dock att spelet enbart krånglar för mig just nu. Windows felmeddelande "send error report" rutan kommer upp så fort jag laddar spelet och stängs automatiskt ner.
Har testat med att installera om spelet, installera patch, ta bort patch.. ja det finns nog inte mycket jag inte provat på.

Nån som har några tips på hur man fixar detta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.