Syster Håkan
Jan 7 2005, 02:05
Nu har där tillvärkats en ny hemsida för alla ungdomar i gröna kläder, gå med och skriv och ha kul
http://gustafsson.webhosting.tant102.mine....lt.asp?sid=mainskaparen heter Joel Gustafsson
//Syster håkan, propoganda ansvarig!
--fixat länk, på begäran // Fu Dahlberg--
Betyder detta att vi kan vänta oss en ny klassiker i stil med ränjer.se ???
Runqvist
Jan 7 2005, 05:23
Hum, min erfarenhet av sidan är inte den bästa.
Under den period jag besökte sidan för X antal månader sedan lyckades de få till det krångligaste tänkbara registreringssystem jag sett. Man var tvungen att maila dem, bekräfta mailet, logga in ändra sitt lösenord. Sedan var det fritt fram att använda forumet.
I en vecka, sedan skulle det installeras om och hela processen skulle göras om.
Då gav jag upp.
Det kan ju ha förändrats, men jag håller mig ifrån stället.
Sir Vival
Jan 7 2005, 10:29
Sidan kunde inte visas
Det har uppstått problem med sidan du försökte nå. Den kunde inte visas.
--------------------------------------------------------------------------------
Prova att:
Klicka på knappen Uppdatera, eller försök igen senare.
öppna hemsidan fbu-hv.mine.nu och titta efter länkar till informationen du söker.
HTTP 500.100 - Internt serverfel - ASP-fel
Internet Information Services
--------------------------------------------------------------------------------
Teknisk information (för supportpersonal)
Feltyp:
Microsoft JET Database Engine (0x80004005)
Det går inte att använda ''. Filen används redan.
/fbu/includes/connection.asp, line 2
Webbläsare:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.2; .NET CLR 1.1.4322)
Sida:
GET /fbu/index.asp
Tid:
den 7 januari 2005, 10:27:31
Mer information:
Verkar vara kvalificerat folk som sysslar med webutveckling...
Tanken med ungdomssidor för HVU samt FBU-U är god anser jag, bara det ligger rätt innehåll samt att nivån på eventuella inlägg i forum motsvarande inte rinner iväg till en lågstadie nivå.... B)
Kimster
Jan 7 2005, 15:06
Vi får väll se.
@EMK angående dagisnivå, är det inte lite dagis att skriva "Tjockholmen" på sin Mil.Grundutbildning i profilen ? Antingen skriver du vad som stämmer eller så lämnar du det tomt.
QUOTE (Kimster @ Jan 7 2005, 15:06 )
@EMK angående dagisnivå, är det inte lite dagis att skriva "Tjockholmen" på sin Mil.Grundutbildning i profilen ? Antingen skriver du vad som stämmer eller så lämnar du det tomt.
Allt för dig Kimster!!!
Mycket glåpord, men jag ska vara snäll (jag är ju trots allt en produkt av fbu-u

).
Snygg sida!
Munken_swe
Jan 11 2007, 22:47
Det gick... väldigt obra. Är det något problem med sidan? Möts bara av ett "cannot find server".
Syster Håkan
Jan 12 2007, 03:44
QUOTE (Munken_swe @ Jan 11 2007, 22:47 )

Det gick... väldigt obra. Är det något problem med sidan? Möts bara av ett "cannot find server".
Ja tyvär så dog sidan å ägaren bara lät det vara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.