Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Jag vill hyra ett rejält terrängfordon
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > MARK
Thor.Sundsvik@se.aga.com
Jag är på jakt efter någon som är villig att hyra ut en stridsvagn eller annat rejält terrängfordon under uppsikt av uthyraren.

Det är en gåva till en person med ett stort motorhjärta.
Inga fjuttiga jeepar eller traktorer imponerar dock på denna person. Gärna i området Gävle till Nynäshamn.

Alla svar uppskattas!

MVH\\Thor
thor.sundsvik@se.aga.com
henke
Köp/Sälj-annonser är inte tillåtna på SoldF.
Men i vissa fall kan vi göra undantag. Ansvarig blågul för forumet får bedömma om så skall ske.

Det enda eventföretag jag vet som hade en stridsvagn (utan torn) för kross av skrotbilar är Kulgåeden, Gotland http://www.kulgarden.com/.

/Henke
The Swede
Så länge som folk endast hänvisar till företag motsv. där det går att hyra nämnda fordon och inte själva börjar erbjuda sina tjänster mot betalning ser jag inga problem med att låta tråden vara öppen.

The Swede
C TPC pansar2.png
tikvah
Vet inte vad Föreningen P5 ( www.foreningenp5.com ) i boden har för rutiner. Men deras fordon brukar rulla ganska mycket och de har medverket på flertalet marknader och någon enstaka filminspelning. Om det geografiska läget stämmer så kan det ju aldrig skada att kolla med dem.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.