Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sovjetiska imperiet
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Klargplutte
Vet inte om detta kommit upp förrut men jag hittade ett intressant forum via Tanknet Soviet-Empire.com´s forum det finns gott om mycket intressanta och verklighetsförankrade diskussioner på detta forum kan jag lova , synd att man inte kan registrera sig med en hotmail bara.
Gunn0r
Vissa trådar verkar inte flöda över med information förankrad i fakta/källor/verkligheten, men den här tråden var väldigt intressant.
Lindström
Haha! Kan den bli mer klockren?? =D

Noem
Muhahahaha laugh.gif
Lockwed
Diskusionen om T72,ans överlägsenhet gentemot Leopard och m1a2 var rätt rolig också biggrin.gif Jag undrar i vilken källare dom här grabbarna varit inlåsta dom senaste 15 åren?

Det som lockar fram mest skratt på denna sida är nog att alla som ifrågasätter den sovjetiska materielens kvalitet beskylls för att vara hjärntvättade av västlandsmedia alt kapitalistiska infiltratörer.

Roligt också att nästan ingen av grabbarna på forumet ens verkar ha varit bosatt i Sovjetunionen... Man undrar om dom skulle hylla den så mycket om dom varit det.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.