Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Egen tank
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > MARK
Rille
Vet inte om denna har varit med här för, men jag skulle vilja bygga en :P

http://www.killsometime.com/video/videos/Homemade-Tank.wmv
Speedy2
YYYEEEAAA Fy fan vad häftigt, en sån ska jag ha!!!!! dribble.gif

Gött mos i den, låter som V8.

Mvh Speedy
Sidron
Nu vet jag vad mitt examensarbete på gymnasiumet ska vara! Hehe biggrin.gif !

Tänk en sådan här fast med något slags vapen monterat. Hade det varit en bra idé? man skunde ju även monterat en del annan utrustning samt skydd. men inte för mycket då man vill at den ska gå så fort.
Trident
Varför inte bara låta den vara en leksak. Känns onödigt att slänga på en massa vapen o dylikt på en sån rolig tank.
gislemark
Synd att det redan har varit jul.
Men den ska stå på första plats till nästa jul. (Ska faxa tomten i morgon)
Skunken
Den där var liksom lite porrig, tycker jag... banan_rock.gif
Skall nog försöka snickra ihop en sådan där, jag också. blink.gif

FIN var den iallafall!
Sytare
H-vetes höjd!

Den var ju t.o.m. så cool att min far som är gammal pansarrått sen födsel och av ohedjad vana blev nostalgisk.

Hoppas att rivningen var sanktionerad bara ;)
Nordman
Den vill man ha
strvkomp
QUOTE (Sidron @ Dec 30 2004, 00:34 )
Nu vet jag vad mitt examensarbete på gymnasiumet ska vara! Hehe biggrin.gif !

Tänk en sådan här fast med något slags vapen monterat. Hade det varit en bra idé? man skunde ju även monterat en del annan utrustning samt skydd. men inte för mycket då man vill at den ska gå så fort.

Nej ingen bra idé. I vilket syfte?
Hans S
Någonstans i södra Sverige (Skåne, Ystad?) var det en yngling som hade snickrat ihop en själv av gamla bildelar bl.a.. Den liknade med lite fantasi en T26. Jag såg en artikel i en lokaltidning för något år sedan.

MVH

Hans

edit - http://forum.skalman.nu/viewtopic.php?t=13953&highlight=t26
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.