Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Är SoldF.com dött
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison > SoldF.com
Holms
SoldF.com uppdateras allt mer sällan är hemsidan påväg att dö?
I dagsläget verkar endast forumet leva.
Jag hoppas att detta inte är sant.
Kimster
Henke kan svara på det mesta här, men det är så att för det första så läggs mest tid på http://forum.SoldF.com/index.php?showtopic=7139
Istället för att jobba med det gamla.
Sen har vissa som jobbat mycket innan (typ Henke) fått andra viktigare saker för sig (jobb typ)
Allt kan inte gå i samma takt hela tiden. Detta är en fritidssyssla, och ens ledighet varierar ganska kraftigt ibland vilket jag tror ni själv är medveten om.
gislemark
Är det möjligt att kanske någon annan kunnig och intreserad person, kan ta vid.

Personligen saknar jag detaljkunskaper och kan ingenting om att "knacka kod".
ROB_88
det verkar inte vara så mycketa rbete på shoppen heller,

det kanske bara är jag som gör fel men allt de har där är ju ett märke banghead.gif
henke
Ja allt sköts på frivillig basis på fritiden och eftersom vi alla bor i olika delar i landet, inte har någon organisation i form av förening och ej heller vinstdrivande så är det idag rätt löst sammansatt. Forumet är den del som attraherar mest folk, därför är det också den delen som är mest uppstyrd och olika blågul som har olika ansvarsområden.

Tanken är att den öppna delen av SoldF.com skall delas upp i olika ansvarsområden. Senare kanske även någon form av förening för att förvalta ev annonsintäkter, försäljning via en shop, osv bildas. Detta förutsätter dock att folk är beredda att satsa tid och andra är intresserade av tjänsterna.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.