om GRANQ kan uttrycka sig på ett vettigt sätt så kanske jag ska överväga att svara på hans inlägg i fortsättningen och inte ta bort dem direkt.
Nu minns jag inte exakt vad jag skrev i första inlägget, men om det var några oklarheter i denna så bara fråga så kan jag göra ett förtydligande.
Tills vidare tycker jag att GRANQ ska läsa reglerna, och fundera på vem som är här för att tillåta undantag från dem. GRANQ eller blågula.
Har aldrig gjort något uttalande om att jag skall bestäma undantag och i reglerna står följande:
Spridning av upphovsrättsskyddat material, såsom filmer, program, spel eller musik är förbjudet, såvida Du ej har tillstånd från dess ägare eller äger materialet själv
Vilken hela denna tråden uppenbarligen strider mot, därför skrev jag uppmärksamma.
Fortfarande bara BlåGul som SKALL och som faktisk KAN agera och har aldrig trott något annat, men om alla hjälps åt så borde det väl gå enklare här i livet.
dock har GRANQ förmodligen en poäng i vad han skriver, och vi ska fundera på det.
Gott att höra, även om min poäng aldrig varit att ta bort denna tråden.
Personligen ser jag gärna att filmerna och även mp3:orna finns tillgängliga via länkar härifrån då det är ytterst om inte omöjligt i somliga fall att få tag i kopior.
Nu är det väl fortfarande Henke som anses "ansvarig" över forumet och nyligen åtalades ju en kille som alla hört i media för haft lite mycke utdelat. Enligt svensk nuvarande lagstiftning så blir det ju dom med FTP:n som åker dit och inte Henke men är väl upp till honom om han vill bli "inblandad".
Men lagen och soldf's egna regler är helt klara och ingen gråzon finns.
Blir dock upprörd över dubbelmoralen att skjuta den ena och fria den andra.
EDIT: Fixade QUOTE tagarna.. och mitt namn skall helst skrivas granQ.