Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Broderade namnband?
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > Materielplatsen
Pages: 1, 2, 3
Strv S
QUOTE (Munken_swe @ Jun 11 2007, 10:46 ) *
Hur kommer man i kontakt med dem?

läs tidigare inlägg högst upp på sidan:

QUOTE (Menige Ryan @ May 19 2007, 18:38 ) *
Nordisk Specialtextil i Jörn AB
Skolgatan 4
93055 Jörn

Växel: 0916-26656/26650, 070-2179895.
Fax: 0916-26659
Postgiro 37 77 02-6
Örjan Berglund
Info@bokningsbyran.com
Brigadgeneralen
Tack för bra tips!
Trevligt med Norrland!!
Gynnas!!!
Patbono
Hej alla.

Militaryshop säljer inga Namn lappar längre utan man får beställa från www.backhausen.se
Menige Ryan
Ja med tanke på att Beckhausen kostar 74:-/st. så ser jag inte någon fördel med att beställa med dom?
Utan för min del är Nordisk Specialtextil bäst. billig (22.50:-/märke + 30:- i frakt) och bra leveranstid.

HV.gif
fogel02
någon som har en aktuell e-post address till Nordisk specialtextil ??? Info@bokningsbyran.com verkar vara stendöd numera

sen verkar det ju som att backhousen har sänkt priserna eller ?? länk

32:-/band vid köp av 11 eller fler
SweSold
Nepp, ingen officiell mailadress vad jag vet. Det är nog telefon/fax som gäller. Jag tolkar den snirkliga skrivstilen på leveransen att det är ett gammalt företag. Rekommenderas! fun_icon_nana.gif
Essray
Är det någon som lyckats komma fram till Nordisk Specialtextil per telefon?

Jag har prövat både på vardagskvällar och lördag eftermiddag (då deras telefonsvarare anger må-fre 18-20 och lö-sö 10-16 som öppettider), men det är aldrig någon som svarar. sad.gif
FkN
Jag har mailadressen till dom, PM till mig om någon vill ha den.
SweSold
QUOTE (Essray @ Apr 19 2008, 15:27 ) *
Är det någon som lyckats komma fram till Nordisk Specialtextil per telefon?

Jodå, jag har kommit fram på mobilnr. kvällstid. Ringde nog och störde i maten tror jag.
Fick en privat mailadress att skicka min beställning till.
SISU
Här ifrån har det komp jag tillhör beställt namnband . LBprofil
traktorspaning
Har du någon prisbild att bjuda på?
Leveranstider?
fogel02
@sisu kostnad/band och hur många måste man köpa ???

sen må jag säga att deras hemsida inte var helt tokbra, ex så går text/brodyr länken till startsidan

Edit: damn pucktvåa med hela två minuter :(
MikaelD
QUOTE (SISU @ Apr 19 2008, 23:37 ) *
Här ifrån har det komp jag tillhör beställt namnband . LBprofil

Vad är deras priser? Leveranstid? Minsta beställningsantal?

Någon som vet?
SISU
@ de som undrar ... Har missat era funderningar . Ska kolla upp detta på Måndag . Pris + lev tid + minsta antal .
De gör både namn band + bågar om man vill ha nån skoj .
Brigadgeneralen
Gärna också tips på hur man manövrerar deras webbsida utan krångel...

FN1.gif Rangern.gif
SISU
Tyvärr deras web sida verkar va lika pålitlig som en narkoman ...................
Mattan
Om ni befinner er i närheten av MSS/P4 Kvarn så kan jag rekommendera förrådet där. Jag vet inte vem de skickade uppdraget till men de tillverkade våra namnband för 23 kronor stycket.
Essray
QUOTE (fogel02 @ Jun 7 2007, 21:01 ) *
Leverar de i blått till oss flottister också ?

Det gör de. De blå banden ser ut så här:

Edit: För tydlighetens skull, det är alltså Nordisk Specialtextil som bandet kommer ifrån.
SWEDE 1970
Beställde mina namnband i persedelshopen på P 7 Revingehed 25 kr stycket,leveranstid mellan 2 veckor och 2 månader.Men har man inte bråttom så är
det ett bra alt. banan_rock.gif
SISU
Så då har jag äntilgen fixat pris på namnskyltarna 20 :- st + frakt tar Lbprofil
Och de är de som gör namnbanden åt P7 bla .
Ordern skickar ni till mikael@lbprofil.se
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.