tommyli
Oct 14 2004, 08:59
är det nagon som vet en hemsida angaende Underrättelseassistenter förutom www.undsakc.mil.se?
Yossarian
Oct 14 2004, 17:15
Du har kanske redan läst den, men det finns en berättelse på lumpen.nu om tjänsten. Det finns även en del att läsa på forumet, så om du inte redan har sökt på "underättelseassistent" eller "undass" kan du göra det.
Hoppas jag var till lite hjälp i alla fall.
Hoppas för övrigt själv på att komma in som undass i FV.
tommyli
Oct 15 2004, 07:32
jo jag har läst här och pa lumpen.nu skulle vara intressant att se lite fler bilder ocksa... när mönstrar du da?
Yossarian
Oct 15 2004, 08:19
Mönstrade i början av juni, men "upptäckte" inte UndAss-tjänsten förrän ganska nyligen. Så jag ringde till pliktverket och fick hemskickat ett par papper att skriva under och skicka tillbaks. Det var inga problem över huvud taget.
Du har inte mönstrat än eller?
tommyli
Oct 15 2004, 11:56
Nej... ska göra det i december tror jag... jag är pa praktik i belgien x antal veckor nu sa jag kan inte fa tag pa mina mönstringspapper, men jag vet att det är efter att jag kommer hem...
QUOTE (tommyli @ Oct 14 2004, 09:59 )
är det nagon som vet en hemsida angaende Underrättelseassistenter förutom www.undsakc.mil.se?

Inte längre, tidigare fanns det en som togs bort pga PUL (och paranoida säkmänniskor).
tommyli
Oct 16 2004, 08:04
QUOTE (106 @ Oct 15 2004, 23:28 )
QUOTE (tommyli @ Oct 14 2004, 09:59 )

Inte längre, tidigare fanns det en som togs bort pga PUL (och paranoida säkmänniskor).
Vad innebär PUL???
PUL = Personuppgiftslagen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.