Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Iraq sucks
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
A2Keltainen
http://www.drunkcyclist.com/vid/iraqsucks.wmv
hägle
seriösa killar Malajn.gif
dxl
Alltid trevligt att se på nått sätt att det inte bara är krigande eller putsåstuds utan att soldater har en tendens att flippa ur på ett bra sätt också :P
Fu Dahlberg
Jag tyckte den var kul smile.gif

Och snygg också...

Kul att se att soldaterna där nere har något annat att göra än bara kriga och försvara sig smile.gif
SwePace
Helt OK!

Bättre tramserier än den på forumet diskuterade norska filmen. (Ni som inte vet vad jag talar om får väl söka...)

/SwePace *flinar*
roninn
Såg ni hur soldaterna fånade sig på lastbilsflaket? Typiskt jävla slaskbassar att inte sitta som skall när man åker lastbilsflak! VAD FAN SYSSLADE FLAKCHEFEN MED? det är hans jobb att se till att sånt här INTE förekommer!!!!!

Att inte både lastbil och soldtater tog eld och brann upp direkt övergår mitt förstånd.

;) ;) ;)

I övrigt var filmen kanon, kul med lite andra filmer än pang pang från Irak

Ja lite ironi ( första stycket) har aldrig dödat någon ;)
Sidron
Jag kan förstå att folk gärna åker och "krigar" om det är sånt här man sysslar med! Jävla rolig upplevelse det måste ha varit att få vara där och uppleva det! mitt hjärta slår volter för den här filmen, hoppas det kommer fler. clap.gif
Jolle
Skoj rulle biggrin.gif
Tråkigt bara om de överlever IED och RPG attacker bara för att bryta nacken när de försöker volta med hojen. laugh.gif
Triggerpuller
Schysst fulfilm. Nån som vet vad låten heter?
A2Keltainen
QUOTE (Jolle @ Oct 8 2004, 23:21 )
Tråkigt bara om de överlever IED och RPG attacker bara för att bryta nacken när de försöker volta med hojen. laugh.gif

För att inte tala om volterna utan cykel. En del av dem ser "lite mindre säkra" ut. biggrin.gif
strvkomp
Länken funkar inte. Kommer bara upp en massa kod.
Kan det lösas månne?
Pete
QUOTE (strvkomp @ Oct 12 2004, 01:36 )
Länken funkar inte. Kommer bara upp en massa kod.
Kan det lösas månne?

Testa att högerklicka->Spara som... och sedan öppna filen.
ollevarm
Det var nog en av de bästa militärfilmer jag sett helt jävla otroligt 6n.gif
GRK-apan
Haha, underbart ... laugh.gif Soldaterna på OP:t Gud och US Army glömt bort laugh.gif
Lt. Payne
Lite R&R av den oskyldigare sorten har väl aldrig skadat, snarare hjälpt. ;)

Jag kan också komma ihåg några vilda händelser på ett lastbilsflak, visst har man moonat några civilister nån gång.. saint.gif
MR.Magoo
riktigt häftig film, ser ganska kul ut med öken ändå biggrin.gif

Och låten är Renegade med STYX
Gerle
Öken är rätt trist efter ett tag, jag har nu bott i en i mer än fem år. Man får helt otroligt snor, torra läppar, ögon etc. Å andra sidan behövs inga regnkläder... smile.gif
Sidron
Någon som vet om det finns fler filmer av detta gäng?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.