Äntligen har demot på Rome:Total war, släppts! För er som spelat dom andra spelen så kan jag bara säga att detta kommer att ROCKA!!! För er som inte spelat så har ni mycket roligt att se fram emot!
breach
Aug 23 2004, 13:35
Med Shogun: Total War och Medival: Total War spelen i bokhyllan så ser jag fram imot att snart pryda den med det tredje spelet i serien ;)
RaDet94S
Aug 23 2004, 15:27
Underbart.. De andra spelen är ju hur bra som helst.
Fu Gson
Aug 23 2004, 16:01
Gôtt som vi säger här på västkusten, efterlängtat...
men VARFÖR ska det krävas 19 musklick, 3 medlemskap och 12 nya fönster för att ladda ner ett demo??? tur DC finns......
dxl
Aug 24 2004, 02:57
Snacka om timing har precis tröttnat på viking invasion :P Tjohoo Gallien här kommer jag!!!
Pansardvärg
Aug 24 2004, 06:06
QUOTE (Fu Gson @ Aug 23 2004, 17:01 )
men VARFÖR ska det krävas 19 musklick, 3 medlemskap och 12 nya fönster för att ladda ner ett demo???
men jävlar vad snyggt det var!! riktigt maffigt.... dock så fick jag en hel del artefakter, någon mer som drabbades av det? Uppfyller speckraven med råge så problemet borde inte ligga där...
Det tråkigaste med demot är just att det är ett demo... Fullversionen kommer bli sååå nice med 3D all the way och alla andra smaskiga gottigheter..
Limp
Aug 24 2004, 18:13
Var är det som kommer att vara så mycket bättre med det spelet? Har spelat de tidigare spelen och de var kul men jag märkte aldrig några större skillnader mellan dem
Fu Gson
Aug 24 2004, 20:50
läs här så ser du vad som är nytt, spelet är bl.a 3D fullt ut nu..
Rickard N
Apr 23 2008, 14:55
Necroposting is teh shit
Har någon spelat total realism? Jag har lite funderingar på hur diplomaterna funkar. Är det någon som lyckats förhandla cease fire öht? Är det bara jag som tycker att klanerna anfaller lite ologiskt även fast man har en allians?
dxl
Apr 23 2008, 16:23
Jag brukade spela Europa barbarorum. Gjorde ett par videos där, kan leta upp dom om intresse finns?
Så, nej, inte spelat total realism
Spartacus
Apr 23 2008, 23:21
Ah, Total War-serien är det bästa inom genren strategi, Starcraft och allt vad det heter kan gå och lägga sig
Har en kamrat som fortfarande spelar Shôgun: Total War och vägrar tröttna (har spelat det sedan PC Gamer hade med det som demo en varm sommar för MÅNGA år sedan)
Womack
Apr 24 2008, 08:27
Jag lirar TW2 kingdoms en del. Någon mer än jag som är jäkligt nyfiken på nästkommande spel Empire Total war?
Maul
Apr 24 2008, 10:21
QUOTE (Womack @ Apr 24 2008, 09:27 )
Jag lirar TW2 kingdoms en del. Någon mer än jag som är jäkligt nyfiken på nästkommande spel Empire Total war?
Skriv upp mig på det.
Och eftersom Empire skulle utspelas från 1700 och framåt så måste det Svenska Imperiet finnas med!
Mikael
Apr 24 2008, 11:32
QUOTE (Maul @ Apr 24 2008, 11:21 )
Och eftersom Empire skulle utspelas från 1700 och framåt så måste det Svenska Imperiet finnas med!
De har sagt att Karl XII ska vara med så man borde kunna spela sverige i det
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.