Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Följetong.
SoldF.com Forum > Försvarsdepartementet, C Dobberman > Krigsarkivet
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
s2s
QUOTE (simon @ Dec 31 2006, 13:06 ) *
Liten uppdatering ang. läget med följetongen.

Har på allvar börjat komma in i stridsvagnstaktiken och hur hela systemet fungerar. Därför kommer jag i sinom att publicera en reviderad version av min följetong, med flera förändingar, några som jag velat göra länge, och några som jag upptäckt nyligen.

För er som fortfarande väntar på ny del, hav förtröstan, jag har inte glömt bort min följetong.

*påminnelse till simon*:

Nu har vi väntat länge nog. Dags för ett nytt avsnitt. Det är inte bra för min hälsa att vänta så här länge.
skaya
-utövar lite ogudaaktig läkekonst på denna tråd-
Hannes
Herregud.

Satte mig här för två timmar sedan och har nu läst igenom det hela, jag är enormt imponerad. Jag hoppas att en fortsättning på det redan skrivna kommer (självklart gör jag det) men även om det inte gör det ska du ha stort tack för att du har förgyllt min lördagskvä... natt. salute.gif
Stratoknaster
Är duktigt imponerad, du började haltande men det är oerhört kul att se hur du utvecklats enormt redan efter några kapitel - mardrömmen är ett av de bästa.

F.ö. är jag övertygad om att den folkilskne gubben bakom persiennen är "radioamatör"... ;)
Pontah
Riktigt bra måste jag säga, jag längtar stort tills detta kommer ut i bok-format. Som ovan också har skrivit så tycker jag att du har utvecklats riktigt fort och det märks värkligen att du sätter dig in i historien. 10 av 10 från mig.
worthy.gif
Persson_Insats
bump..

Nu börjar det närma sig ett helt år sedan du lovade vissel.gif
Jag har allvarliga abstinensbesvär här,, snälla...!!! dribble.gif
Racetec
kommer det nåt mer tro? blush.gif
UAV
QUOTE (Racetec @ Jan 27 2008, 18:29 ) *
kommer det nåt mer tro? blush.gif

Det borde vara i pocket-format istället för html. rolleyes.gif

Undrar om han kan kränga en färdig bok till ett förlag. Vad tror ni? Det måste ju finnas en jäkla massa hobbydeckarförfattare, men detta är ju en veritabel teknothriller.
Tengis
Kom igen nu, vad händer....kommer det inget mer eller?
Skuggan
eftersom Simon dels är Blågul numera och dessutom inte har svarat på de senaste typ 14 inläggen kan vi nog glömma att se nåt mer här.
simon
Dessutom har simon gjort värnplikten och insett sin berättelses brister på en hel del specifika områden. Brister som är alldeles för omfattande för att han ska kunna hitta motivation till att jobba vidare med den.

Kanske i framtiden.
Tengis
QUOTE (simon @ Mar 1 2008, 01:04 ) *
Dessutom har simon gjort värnplikten och insett sin berättelses brister på en hel del specifika områden. Brister som är alldeles för omfattande för att han ska kunna hitta motivation till att jobba vidare med den.

Kanske i framtiden.

hehe gör om, gör rätt....
gislemark
Tänk att man har varit medlem i mer än 5år och kunnat missa denna tråd..... Hur är det möjligt???

Lite besviken blev jag dock när jag läste Simons senaste inlägg :(
Tallbarrste
Hittade den här tråden i förra veckan och har läst den till och från när tid har funnits. Helt underbar läsning!
Förstår att du gör som du gör simon men fy fan va deppigt! Det började ju bli riktigt spännade!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.