Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 20-bil
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > MARK
Gone_crazy
Tacka vet jag 20-bilarna :sneaky2 :sneaky2 :sneaky2
Gone_crazy
Det verkar som ingen håller med mig...
Fu Gson
Med kåpor och liggandes på tältduken så är dom helt ok, sov under hela den 5 h långa marchen ner till Skåne.....
GRG_SKYTT
Ja vissa kunde ju sova men andra fick ju köra!!!!
Fu Gson
hehe he

så är det bonnen, så är det biggrin.gif
Nifelhel
Jorå det finns en viss hat-kärlek till det bensinslukarmonstret biggrin.gif
KattenJansson
En annan bra grej med dom är att man kan spänna upp lastskyddsnätet i utrymmet längst bak och sova i det. kändes som om sträckan ner till Malmö tog 30 min. En tidsmaskin m.a.o
Gone_crazy
QUOTE (Daniel @ July 09 2002,10:38)
En annan bra grej med dom är att man kan spänna upp lastskyddsnätet i utrymmet längst bak och sova i det. kändes som om sträckan ner till Malmö tog 30 min. En tidsmaskin m.a.o

Patienttäcket är också helt ok...
Ro/Lt
Ordna för bårtransport om ni inte är för många...
Fu Gson
säga vad man vill om 20-bilen men bättre sömnpiller vet jag inte om!
stor och tung
hmmm... 20 bilen ja... hatar den.... pajade två stycken förra veckan... rasade ihop båda två.. gammal skit e vad det är..
Nifelhel
Ja dem som var hela, nya och i stort sett oanvända har ju gått till Baltikum. Bara för att reparationskontot på Balt-fordonen blev för högt. Så man bytte helt enkelt så att Hv fick dem trasiga och balterna fick dem nya angry.gif
Det verkar inte som om FM olika avdelningar  har fattat att alla pengar kommer ifrån samma "plånbok"... ???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.