Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Boden 2005
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
zultan
Skulle vara kul och snacka med lite folk ska rycker in år 2005, gärna Januri då jag rycker in där som Bevakningsgruppchef.
(31 Januari)
Fk Zak
Är du säker på att du är grpch? Brukar annars vara KB som rycker in i januari och GB först i juni.
The Swede
Med tanke på att han ska vara bevakningsgruppchef kan det mycket väl stämma då dom inte har samma utbildningsrytm som övriga GU-bat.

The Swede pansar2.png
Foxtrot Lima
Ja, om inte jag minns fel rycker en omgång av bevakningssoldater in i januari. Om det sedan är samma dag som när KB har inryck vet jag inte.

Hälsningar, Foxtrot Lima smile.gif
Mackan_
jag ska upp dit till I19 just då.

har ringt upp o pratat med dom osv. ser fram emot det väldigt mycket

edit: som bevgrpch

edit igen: jag har en liten fråga till dom flesta lumpen-kännarna för på forumet.

gruppchef och gruppbefäl finns, är det någon direkt skillnad (vilket jag tror) eller är det bara samma utbildning annat namn?

tack för svaret, mackan
Fk Zak
Det stämmer The Swede m fl. Tänkte inte lika snabbt som jag skrev.
zultan
japp jag ska in som bevakningsgruppchef 31 Jan biggrin.gif gasmask.gif
Ignis nitidus
QUOTE (Mackan_ @ Jun 29 2004, 17:45 )
gruppchef och gruppbefäl finns,   är det någon direkt skillnad (vilket jag tror) eller är det bara samma utbildning annat namn?

En enkel sökning gav svar: B)
http://forum.soldf.com/in...indpost&p=79210

edit: detaljer
Mackan_
bockar o worthy.gif till Ignis nitidus

man tackar
zultan
gottt nu börjar det närma sig, har spräck 100 dagargränsen (för antal dagar kvar till inryck ) smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.