Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Söta små kaniner
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Nestor
VARNING! BLODIGT INNEHÅLL

Om ni känner er starka så ta en titt på denna sida

Happy Tree Friends
Runqvist
Dem är ju för härliga. Kan sitta i timmar och titta på avsnitt.

Hang in there kids!
Lockwed
En unge skulle ju inte bli bara lite skadad av att titta på det där laugh.gif

Fast dom var ju s*itkul allihop så det gör inget!
Dahlberg
Kan någon förklara vad som ska vara "så blodigt"?!

Jag tittade alltid på sånna barnprogram när jag var liten... Jag tycker att alla barn bör få titta på sådant innan läggdags, man blir ju inte alls skadad, tvärtom, se på mej. Jag har, genom dessa fina filmer, lärt mej en massa om hur kaniners och små söta ekorrars anatomi ser ut, och var i deras små ansikten det kan blöda och spruta mest. Varje gång jag skulle plåga och lemlästa ett gulligt djur på exempelvis skolgården, så visste jag precis vad jag skulle göra för att det skulle bli så roligt som möjligt... Alla mina klasskamrater blev mäkta imponerade och jag fick en massa nya fränden...

Nä, nu ska jag gå ut till kaningården... unsure.gif
Tivaljör
QUOTE (Runqvist @ Jun 28 2004, 20:10 )
Kan sitta i timmar och titta på avsnitt.

Timmar!?
Efter 6 avsnitt börjar det kännas lite
Runqvist
QUOTE (Tivaljör @ Jun 29 2004, 16:18 )
QUOTE (Runqvist @ Jun 28 2004, 20:10 )
Kan sitta i timmar och titta på avsnitt.

Timmar!?
Efter 6 avsnitt börjar det kännas lite

Jo, men det är ju kul. Speciellt när det händer något oväntat.
Hittade en sida med över 200 sparade htf avsnitt, synd att jag tappade bort adressen.
delta_virus
Sjukt. vad kan man mer säga än sjukt banan_rock.gif
Fk Satan
banan_rock.gif
Nestor
Skulle man inte ta och tipsa TolkS om att använda titelmelodin vid förhörsövningar.
Jag skulle inte klara det länge kan jag säga
Myran
Hm, Ack dessa små söta gulliga mördarmaskiner.. Happy tree friends, for you and me! surprise.gif
Syster Håkan
FAn vad roliga dom är!, alla i mon familg ser på dom när dom kommer på MTV, finns inget mer coolare!
Dahlberg
QUOTE (Hendrix @ Jun 29 2004, 23:20 )
Skulle man inte ta och tipsa TolkS om att använda titelmelodin vid förhörsövningar.
Jag skulle inte klara det länge kan jag säga

Jag hittade HTF-theme:t och laddade ner... Jag satte den på loop några minuter innan jag skulle sova... Sen blev det en massa konstiga drömmar...
Tivaljör
QUOTE (Runqvist @ Jun 29 2004, 21:35 )
Hittade en sida med över 200 sparade htf avsnitt, synd att jag tappade bort adressen.

Säker?
På hemsidan står det att det görs ett nytt varje månad, vilket i så fall skulle innebära att de har hållit på i dryga 17 år nu...
Amfibieslusken
Alla avsnitten, eller de flesta iaf banan_rock.gif
Tivaljör
Tackar, worthy.gif Amfibieslusken
Runqvist
QUOTE (Tivaljör @ Jul 1 2004, 17:43 )
QUOTE (Runqvist @ Jun 29 2004, 21:35 )

Säker?
På hemsidan står det att det görs ett nytt varje månad, vilket i så fall skulle innebära att de har hållit på i dryga 17 år nu...

Inte säker, det fanns ca 200 avsnitt men jag vet inte om alla var happy tree friends.
Kan även varit andra serier, jag kollade inte alla.
ArreliuS
De är så heta :P
Vildmannen
Den där Flippy. Han måste ju ha någon form av allvarlig psykisk störning.... blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.