Oj, jag ska lätt berusad försöka ge dig några vettiga svar...
Till att börja med så känner jag inte igen dräkten på bilderna du bifogat, G-dräkten täcker ganska väl.
MEN, grunden är följande:
FV:s standard NOMEX-dräkter används sparsamt under flygning, endast under sommardagar då vattentempen är öven 12 grader (tror jag att det var).
De används dock oftast när man är kvar på marken.
Under vintern är det den gröna som gäller och den vita under sommaren...
Under flygning så är det (med få undantag) ISO-stället som gäller, detta plagg är gjort av impregnerad GORE-TEX och med dragkedja och "muddar" alá torrdräkt, fö utrustad med fasta stövlar.
Detta är antagligen försvarets minst genomtänkta plagg, bra funktion och så men med en enorm brist: Halstätningen är delad, detta innebär att men först och främst har en tätnign som alldrig kommer att bli riktigt tät (med uppblåst väst blir det som en liten flod rakt in igenom tätningen...) man får också en hård satans dragkedja rakt upp i halsen :(
Men annars så är det en trevlig dräkt med bra fuktion.
Det var väl allt jag kan komma på om flygdräkterna nu...
Vad beträffande torrdräkten och fenor så hade jag en helt vanlig Poseidon 8mm Neopren torrdräkt med lösa stövlar, till denna hade vi vanliga Poseidon fenor och vanliga Poseidon cyklop och helt vanliga Poseidon handskar

Samt en helt vanlig JOFA hockey hjälm

Vi hade även två knivar, en dyk- och en kap(?) kniv, blixtlampor, vinchhandskar (skinnförstärkta) och även halkskydd och lite andra små saker.
För att sammanfatta så kan jag inte påstå att vi har nå´n mer taktisk variant av NOMEX-stället, utan använder främst ISO-stället under flygning.
Jag har letat efter bilder på resp.dräkter utan framgång... Ska leta vidare och lägger ut om jag skulle hitta något...
Hoppas att jag besvarade några av dina frågor, i annat fall är det bara att fråga på