Är det jag som är helt onormal, eller är det fler som ser konstiga saker på jobbet, och vaknar o tror att de måste utföra nån arbetsuppgift?
Själv jobbar jag som bagare, och kör en jävla skit maskin som spottar ur sig massa bröd.
När man skall vända på vagnarna som brödet lastas i blinkar ett blixtljus, och detta lilla blixtljus tycker jag alltid blinkar när jag snabbt tittar på det, o så sätter jag av med språng för att vända vagnarna, men inte fan är de fulla då! Det är ju bara min cp hjärna som jävlas.
Hör även ofta det ljud som blir när maskinen tappar plåtar, men det är ofta också inbillning.
Och i natt blev det ännu värre, vaknade av att jag var övertygad om att jag skulle ända vagnar med thekakor.
Han ut i badrummet innan jag fatta att jag var hemma, vet inte hur jag fick iden att jag hade en 12 meters maskin i badrummet, men nått var det.
Är det bara jag eller?
Adam Wilhelm
Jun 10 2004, 09:21
Ja.

Skämt åsido så är det nog inget att oroa sig över... men om problemet kvarstår eller förvärras så kanske du borde söka hjälp för det.
Absolut inget att skämmas för om man behöver lite hjälp då och då.
/Thomas
Lite ledighet kanske inte skulle skada. Eller psykoterapi, var din far en brödvagn och vad känner du inför det?
J-Star
Jun 10 2004, 12:44
Att tycka sig se blinkande saker eller något som blixtrar till i ögonvrån är inte så konstigt.
Att du hör saker däremot tycker jag verkar konstigt.
Kolla över dina dygnsvanor. Sover du tillräckligt? Minihallisar förekommer görna när man är trött. Kan det vara så att din kropp inte riktigt klarar av det snedvridna dygnet?
/J
låter som det är dags för lite semester så du slipper tänka på jobb
för mycket ensidigt jobb blir man

av
Tror det beror på stress. Dygnsryttmen är inga problem, den är som vanligt. Man sitter inte ycke ner på dett 8 timmars arbetspass, och man stressar för att allt skall hinna med morgonleveranserna, efterssom maskinjäveln krånglar JÄMT!
Men, nu nästa vecka skall jag bara kavla wienerdeg...
Tryck på knapp, vänta, tryck på knapp, vänta... osv.. Slappt och riktigt avkopplande, o betalt desutom!
Björn-
Jun 11 2004, 23:19
<---
..|..
..|..
.\|/
Skuggan
Jun 11 2004, 23:28
geee, och jag som söker jobb på Fazer Bröd (stort finskt bageri för er som inte vet vad det är)
hoppas jag slipper dina problem

folk säger ju redan att jag är lite knäpp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.