Help - Search - Members - Calendar
Full Version: War in Russia
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Limpa
Sitter och lirar den gamla klassikern War in Russia, förbättrad av Matrix Games. Börjar bli trött på att rulla över den stackars ryska AI:n, så jag undrar om det finns någon här som tror sig kunna ha en chans att återskapa historien med ett lite mer realistiskt förlopp! :P (skrattar åt själva tanken att JAG skulle få pisk i det här spelet!)

För er som inte spelar det finns det att ladda hem på www.matrixgames.com!

Vi ses i leran! camo.gif
Foxtrot Lima
Spelade lite för ett par år sedan, men tröttnade på AI:n och till viss del även grafiken/interfacen. Spelidén är fantastisk och om något företag skulle göra en re-make idag med snygg grafik/interface hade jag kanske köpt det.

Skulle kanske kunna tänka mig att spela PBEM eller liknande någon gång i framtiden.

Ett annat spel jag nyligen spelade heter "Hearts of Iron". Ska komma en uppföljare nästa år. Lite "Axis & Allies" över det hela, dock mer detaljerat och roligare spelkänsla. Rekommenderas starkt!

Hälsningar, Foxtrot Lima smile.gif
Lonnelid
Som extra bonus stöder man svensk spelindustri om spelar Hearts of Iron det är gjort av Paradox Entertainment som är ett svenskt bolag.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.