Lite hjälp att minnas (fler kommer)
Kermit

Miss Piggy

Fozzie the bear

Rowlf the dog
Animal

Gonzo

Statler & Waldorf

Beaker

The Swedish chef
Gonzo, är ju given...sicken kille...
Scooter

Clifford

Sam the Eagle

Johnny Fiamma & Sal

Seymour & Pepe
själv valde jag

Det är nått med honom...
VAA, för böfvelen! Ingen dr Bunsen Honeydew !? Beakers chef !! Rättning! :P
Ignis nitidus
Jun 1 2004, 08:45
Rizzo!!!!
Lätt Swedish Chef

BAnanananana :P
Rickard N
Jun 1 2004, 10:04
Um gish de borkbork!!!!!
PingisÖga
Jun 1 2004, 10:29
Gamlingarna på balkongen är lätt skönast
//Pingis
panzerkampfwagen
Jun 1 2004, 11:35
Animal, solklart. Det finns ingen som kan krossa ett trumset på riktigt samma sätt som den herrn.
ANIMAL!!!! han ROCKAR FETT....
Gillar Kermit bast, men Animal ar sa nara att det ar svart att valja... till slut rostade jag pa Animal eftersom jag ocksa ar trummis.
Statler & Waldorf var ju ganska givna...
OT

fragglarna är rätt mycket coolare
Slut OT
JohnDoe
Jun 1 2004, 17:45
Vad heter den stressande råttan som typ är producent?
han är hård
Gonzo är ju självklar, gillar hans brist på impulskontroll och hans genuint ilskna humör.
Hur många kommer ihåg serien från 70talet, tyckte den nya versionen var lite blek, det är klart man är väl lite mer blasé nu.
Morvalion
Jun 1 2004, 20:11
Borde inte Alice Cooper räknas som en utav mupparna?
Men det blev gubbarna för mig, fast det var svårt att välja mellan de och kocken.
Fu Frippe
Jun 2 2004, 01:00
\nn/ ANIMAL! \nn/
Hård kamp mellan Kermit och Gonzo men det blev Gonzo i slutändan
Hur många kommer ihåg serien från 70talet, tyckte den nya versionen var lite blek, det är klart man är väl lite mer blasé nu.
För alla som vill ha lite nostalgi så kan ni göra som mig beställa
The Muppets - The Very Best Of Vol. 1The Muppets - The Very Best Of Vol. 2The Muppets - The Very Best Of Vol. 3Frakt är gratis, bara det att vol 3 är lite mer än 2 gånger så dyr än de andra. 6.99£ vs 14.99£
Helt klart så är inledningen på Roger Moore episoden roligast när Kermit pratar om de elaka Vikingarna/Skandinavier, varpå en annan Mupp tar till handling.
Foxtrot Lima
Jun 3 2004, 16:24
Gonzo eller Animal är helt klart färgstarkast (hehe...), men jag vill slå ett slag för Beaker som får mig att garva rejält.
Hälsningar, Foxtrot Lima
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.