Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LRRPs i Colombia
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > Transportcentralen
LRRP
Många har frågat lite om ditt och datt om livet som LRRP.

Har nu börjat bläddra lite i mina dagböcker från Colombia och funnit att jag kan köra en liten story från min upptakten-patrullen-efterhändelser till min sista patrull där.

Presenterar den uppdelat, cirka en del i veckan.....

- Ja, den är retuscherad
- Namnen är fingerade för nu aktiva/levande personer            
- Har ingen ordlista inlagd, fråga om det är nåt.
- Patrulldelen skriver jag om, som jag minns den,    dagboksvarianten är annars lite för kort och enbart sammanfattande. Detta kan ta lite tid.

På ren lokalpatriotism presenteras den här nere i Transportcentralen och INTE uppe i de mer lämpliga forumen. ;)

Första delen kommer om ca 20min.......

Och sist och minst. Som det står på många sidor: Mina perspektiv och intryck, inte US armed forces.
StfC
Ser med spänning fram att få läsa.......
KattenJansson
Nä nu får du ta och knappa på med dina flinka fingrar så jag har nått intressant att läsa medan jag väntar på tvätten. =)

Fint av dig att dela med dig så generöst förövrigt.
LRRP
Daniel: ta och titta runt med dina inte så flinka ögon så ser du nog att den första deln är redan där. ;)
KattenJansson
Jaa nu ja... Men inte då. :0

Kass bortförklaring?
LRRP
Ooooooh nej. Första delen lades upp 14:29. Ditt svar kom 14:36.........att du sedan kanske satt och skrev meddelandet då, kan jag inte ta hänsyn till. rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.