Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ÖS11
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum > SOLDINT > UN MEET / Återträffen
1000LARSSON
Tjena alla FN-yxor!!
En liten fråga bara......
Är det någon som vet när det är dax för ÖS11?
mvh 1000-lappen fun_icon_nana.gif
106
2-4 juli på Ringenäs skjutfält, Halmstad
www,unmeet.nu
1000LARSSON
Tackar!! Ses där......! worthy.gif
Ace
Lyfter tråden och meddelar att det är mindre än en månad kvar till årets stora Event (om vi ska snacka marketingspråk ;) ) på Ringenäs!

Det är nu hög tid att ta ledigt från jobb, fruar, älskarinnor och annat civilt tjafs för att kunna pallra sig till händelsernas centrum 2-4/7!

Medtag ett glatt humör, oömma kläder och många apelsiner för en trevlig helg i en kamratlig anda.

/Ace FN1.gif (som nog ska ha en skvätt whisky över till de SoldFare som han träffar)
Kimster
...om det flyter på bra med min ledighet här hemma, finns det risk att man trillar ner till Halmstad en runda.. japp japp..
The Swede
Kan inte lova något men jag ska göra mitt bästa.
Jag har ju sagt i flera år att jag ska dit så......

The Swede pansar2.png
BJK
Självklart ska man dit!! HV.gif fun_icon_nana.gif
Kimster
Tidigt på fredag drar jag mot Halmstadsområdet smile.gif banan_rock.gif
The Swede
Blir inget för mig, jag åker till Gotland på söndag.

Ha det så trevligt.

The Swede pansar2.png
BJK
Flyger ned över lör-sön och letar nu boende, någon som har ett hörn över? smile.gif
SFC
Trots att man har en gammel-yxa som chef har han planerat ÖD för mig i helgen, så jag får sikta mot ÖS12 istället.
Kimster
baah.. övningsdygnen är ju för fan i halmstad.. ..mmh sicka prioteringar folk har...
BJK
Kom aldrig iväg p g a dåligt flygväder längs rutten ned, men det vore skoj att höra lite åsikter från er som var där om årets ÖS! smile.gif
Bra på Ringenäs i år oxå eller?!!
Ace
Snart dags igen
Nu med ordningsnummer 12, 8-10/7 på Ringenäs.

/Ace

Edit: Länk för den som vill: ÖS 12
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.