Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Trött på datorn?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
simon
Banka och Slå

Edit : Fixade länk, tog bort inlägg som påpekade i fel i länk./Henke
Gator
Shit, va dålig jag är på spanska...eller var det portugisiska ? Repeat 7.gif
HV.gif
zoom
Så skulle man vilja göra ibland biggrin.gif biggrin.gif :P
Ibsen
Ibland? Det kan man lugnt säga! Gärna på riktigt också.
jed
Ahhhh..... laugh.gif
Zeb
Faan va häääärligt. Blodiga knogar, en dator som har fått veta hut och ett sadistiskt leende på läpparna. Malajn.gif Malajn.gif Malajn.gif Malajn.gif
Ibsen
Det är perfekt morgongympa när man går på ett program fullt med sega datorer! ;)
Björn-
Jaha då va man redo för typ 3 timmar CAD-teknik då camo.gif

Edit: skriver som en ko
Ibsen
Det känns extra bra efter en riktigt lång och dryg uppgift framför datorn där det inbegriper att man ska läsa äcklig skrivstil och skriva av ett protokoll. Ah...
JBP
HAHAHA den här var askul.......sparades direkt i favosarna....skall definitivt användas när burkfan strular hehhe
madog
ha ha ha! Helt genialt! laugh.gif
tece
Haha, det där har man velat göra ett X antal ggr! Hmm, jag har för mig att jag har ett par länkar till dylika flashfilmer där man avreagerar sig! Jag återkommer...
Kiwi
QUOTE (JBP @ May 1 2004, 22:58 )
HAHAHA den här var askul.......sparades direkt i favosarna....skall definitivt användas när burkfan strular hehhe

Hm... när min "burk" strular så strular den rejält, lär knappast komma åt den sidan då.
Kan ju dock tänkas vara bra i förebyggande syfte... ;)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.