Help - Search - Members - Calendar
Full Version: MÖP skämt
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Statoil
Vad kallas Lottakåren inom Flygvapnet?
Statoil
LuftMadrasser... hö hö hö....

(jupp, medveten om de icke politiskt korrekt i detta skämt, but what the heck..)
Fk Satan
tog bort mitt skämt som inte var direkt PK, eftersom det kan upplevas och uppfattas som trakasserier. Nu ska jag iväg och göra 50st snabba
Vysotskij
Jag gillar inte riktigt den här tråden.

Har sannolikt i min åsikt sällskap med en av frivilligorganisationerna, som tjänat Sveriges försvar längre än någon här på forumet.
Dedicated
QUOTE (Vysotskij @ Apr 21 2004, 13:48 )
Jag gillar inte riktigt den här tråden.

Har sannolikt i min åsikt sällskap med en av frivilligorganisationerna, som tjänat Sveriges försvar längre än någon här på forumet.

Håller med, stäng, lås, kasta bort nyckeln! Rimligen borde man ju tycka att forumet skulle kunna hållas rent från "trakasserier" och att vissa skojfriska herrar borde veta bättre. En tråd icke värdig gentlemän!
Torak
Tankte posta ett eget, mer rumsrent skamt, men det far vanta till en mer vardig trad. Haller med foregaende - poor show, Statoil! angry.gif
Maiden
Håller med, gillar inte alls statoils skämt, blir ju inte bättre med tanke på alla trådar där det pratas om dessa "trakasserier" i.
PingisÖga
håller med följande talare detta är bara en i raden av statiols dåliga trådar ;)

Pingis
Haggeman
Bara jag som tyckte de va roligt?
Ta inte allt på blodigaste allvar killar.
KaffeKalle
Heh, jag tycker det var ganska roligt..!
Men inte det minsta PK eller i linje med vad Forumet BORDE handla om...herrejösses, tänk er vad som skulle hända med forumet (och inte minst Henke) om MEDIA fick kännedom om 2.500 sexistiska militär-freaks.. ph34r.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.