QUOTE (Schmutte @ May 7 2007, 17:07 )

Vi har städat förrådet varav jag har snott en hel del plats för att bygga mig en plats för mina grön kläder och utr. samt andra attriljer..
Detta består av hyllor och lådor och en massa annat gott, allt gratis

Hämtade på Åhlén's då de byter inredning, räknade ihop summan det hade kostat att köpa det: 10 000
Snacka om dyr butiks inredning..
Dagens aktiviteter:* Daglig kängfettning och putsning
* Övrig materielvård
* Sy fast knapp på fältbyxa 90
* Springa ett antal kilometer
* Börja inreda mitt hack i förådet

Tänkte lägga upp lite bilder på mitt förråd:
Såhär ser min lilla bonning ut:
Till höger ser ni min uniform..
Mitt lådkomplex med 24 lådor:
Notera trafikljuset på hyllan
Den nedersta lådan:
Lådan är en "pryl låda"
Den näst nedersta lådan:
Lådan är en sjv låda, men har en avd. med ett stort antal maskeringsfärgs förpackningar

.. Dessutom å finns diverse kompresser, förband, svalg tub, sår rengöring, mediciner, bedövning och mycket mer..
Hyllorna:
Hyllorna består av tre stycken hyllplan av högsta kvalitet och hållbarhet, dessutom en snygg färg
På understa hyllan från vänster: Skovårdslåda, Hjälm 90 m. hjälminredning och hjälmduk, PET-flaska 1,5l förstärkt med svart gaffa tejp, termos 0,75l med svart gaffa tejp, fältflaska 90.
Mellersta hyllan från vänster: Regnställ 90 ihoppackat, sulor till Marschkängor, lock till kokkärl + diverse artiklar, Komarock ihoppackad till en praktisk "klump".
Översta hyllan: SS2k, med kniv i slida samt fodral till fältflaska 90.
Skohyllan:
Under FU90 finns en skohylla belägen.. Där står ett par Marschkängor, fettade och utan sulor och snören, som finns i skovårdslådan.. samma sak med Vinterkängorna.. Under skohyllan finns ännu en hylla som en persedelpåse ligger på och en matta som jag rullar ut när jag ska byta om för att inte få häst hår över hela mig..
Skyltarna:
Som i många andra affärer så har de "plast rännor" på hyllorna där de sätter prislappar och kg pris och motsv. Eftersom hyllorna jag har ockå har sådana rännor gjorde jag lite snygga skyltar att stoppa i dom

(Notera "plast rännorna" på bild 5, "hyllorna")
//Schmutte
EDiT: Fixade till saker som inte blev som jag ville!
EDiT 2: FAN ATT INGET KAN FUNKA! nu fungerar ju inte tumnaglarna heller

fixar det när tid finns