Jag har några enkla frågor som ni kanske kan svara på:
Vilket förband är hårdast?
Är flygbasjägarna riktiga jägare? Jag har hört att de inte är det.
Vilken automatkarbin är bäst? Min kompis säger att M-16 är bättre än AK-47, för Navy SEAL:s använder M-16, men jag läste i ett nummer av Soldier of Fortune att AK-47 är världens mest använda automatkarbin, så därför måste den vara bäst.
Min brorsa har en kompis som känner en som är med i SSG. Han sa att de är bättre än Navy SEAL:s, SAS och Spetsnaz. Stämmer det? Själv tror jag att Navy SEAL:s är bättre än Delta Force, för i de datorspel jag spelat så vinner alltid Navy SEAL:s över Delta Force. Jag har även läst på nätet att SEAL:s får steroider av sina läkare för att bli extra stora, så jag har oxå börjat käka ryssfemmor. Jag fattar inte varför en del är så dumma att de inte käkar ryssfemmor. Jag menar, man får grymt med muskler på kort tid. Kanske är de rädda för att vara starka. Men vill de vara svaga töntar så är det deras problem.
Jag tänkte köpa en kniv och behöver lite tips. Kniven måste vara minst en halvmeter lång och ha ihåligt handtag fyllt med ett fett survival kit, för det har alla bra knivar. Är det döskallar och ormar på kniven så är det plus. Vilken kniv ska jag köpa? P.S. Kom inte och säg att jag inte behöver en kniv som är över en halvmeter lång, för jag vet minsann vad jag pratar om för jag har läst flera böcker om SAS.
Jag vill ha en hård tjänst där jag får en tuff basker (grön
Är det ok att ta med sin kulspruta hem och såga av pipan på den? Jag har hört att det är mycket enklare att skjuta med en hand från höften om man sågar av pipan på den först. Sen så kan man sätta på en sådan där cool snipergrej längst ut på pipan som gör att det inte låter något när man skjuter med kulsprutan. Jag vet att de går att bygga av petflaskor och lite eltejp, så jag fattar inte varför befälen är så dumma att de inte byggt sådana till alla kulsprutor.
Min kompis låg inne som fallskärmsjägare i Gävle och de hade en förhörs och tortyrövning som var tre månader lång. Har kustjägarna lika hårda övningar? Jag tror att kustjägarna är hårdare än fallskärmsjägare. Fallskärmsjägarna kanske är bra på att vandra i fjällen och så, men när det gäller combat så rular kustjägarna.
Får man lära sig flygsparkar när man gör lumpen? Jag har sett på film att de funkar hur bra som helst. Varför slösar försvaret en massa pengar på saker som bomber och kanoner när butterflies och nunchas funkar lika bra? Jag slog till en kille med nunchas, och han ramla ner i backen direkt. Hur mycket mer bevis kräver ni?
Jag undrar om jag kommer att få ta emot besök av min flickvän när jag ligger ut i fält? Jag undrar också om det är ok att jag tar med mig min egen soffa och TV till lumpen?
Jag kommer att ha en Volvo 240 när jag rycker in och jag undrar om jag får köra i den i lumpen istället för försvarets bilar, som verkar hur tråkiga som helst. De har ju inte ens stereo med riktigt basljud. Att köra tank verkar rätt så coolt, men jag tror inte att tanksen är lika bra som min bil.
Är det någon som har bilder av Sveriges hemligaste militära skyddsobjekt som ni kan lägga upp här på SoldF? Det vore skitschysst om ni även har ritningar och kartor. Jag håller på och gör en mod till ett datorspel och behöver dom till det. Om ni har namn och telefonnummer till cheferna för skyddsobjekten, så vore det extra bra, för då kan jag ringa till dom om jag undrar över något.
Måste jag bära försvarets uniform när jag gör lumpen, eller är det ok att jag använder min svarta ursnygga SAS uniform som jag har när jag och mina kompisar kör paintball? Min uniform har en skitcool rånarluva med fastsytt rött pannband som gör att man ser hur tactical ut som helst.
Vad är det för dumma politiker som bestämt att Sverige inte ska kärnvapen? Kanske samma dumma politiker som tagit alla pengar från försvaret.
Jag hörde av en kompis att EU och Ryssland håller på att bygga upp en gemensam styrka utrustad med taktiska kärnvapen som kan besegra allt Pentagon kan förfoga över. Är det någon vet om SSG ska ingå i den. Jag tror SSG vore skitbra att ha i den styrkan för kunna slå ut det indisk-bangladeshiska Star Wars projektet innan de hinner bomba oss. Kompisen sa även att svenska försvaret håller på att sätta upp en snabbinsatsstyrka som ska åka till Indien och kriga. Hur anmäler jag mig till den. Jag tycker det verkar skitgrymt att kriga och alla som inte tycker det är fjollor som sviker sitt land. Om vi har tur, så kanske svenska politiker hinner få tummen ur och vi kan ha kärnvapen i snabbinsatsstyrkan. Det skulle visa alla vem som bestämmer. Jag hoppas Sverige hinner gå med i den styrkan innan USA anfaller Sverige, men det är klart, USA har nog inte så mycket att komma med mot våra jägare.
Hur blir jag sniper?