QUOTE (Mellis @ Mar 3 2004, 23:14 )
QUOTE (Sttochen @ Mar 2 2004, 17:56 )

Longbow 2...
bra och realistisk sim....samt att man även får flyga Kiowa och Blackhawk i den...kul att va sidogunner med minigun.....gaahhhhh...*installera*
Har både Longbow & Longbow 2, riktigt bra spel när dom kom, dock fungerar inte spelet så bra längre under windows xp (iaf, inte för mig..).
- Commanche prövade jag en demo på dock gillade jag inte så mycket känslan i spelet, grafik var OK.. Fast jag söker något ännu extremare ;)
Är du ute efter militära? Finns ju dom här räddnings spelen annars, vad dom nu hette

Finns även en vitnamn verision, typ vitenam med evac eller något sådant. Grafiken är väl lite halvdant, men det är mycket svåra och i mina ögon realistiska spel. Inte som i dom gamla hederliga attack helikopter spelen där man oftast trycker a/z för att åka upp och ner, pil fram för att köra framåt, sen slöpper för att sväva

Här måste du hålla den stilla helatiden. Rädda folk från vatten osv. Har dock inte lirat nya hleikopetrspel där man flyger attack helikopetr på bra länge, så jag vet inte hur dom är nu. Men sist jag provade va dom kvar på amiga stadiet.
Är du ute efter en utmaning så kolla om du hittar demo på något av rescue spelen, eller vitenam medevac. tror dom heter så. Kör man på svåraste dvs full realism så har man något att bita i. Vet inte hur många gånger det slutat illa för min del när jag ska rädda folk, allt från rotorbladen in i väggar till stjärten in i en båt eller liknande