Som framgår av titeln vill jag ha en Slåssväska 2000, men vet inte var jag kan få tag på en sådan. Inga nätbutiker verkar ha någon och fysiska butiker vet jag inte var de finns.
Hur göra?
/L
Stridssäck 2000
Started by Laqez, 2010-01-27, kl 20:50
5 replies to this topic
Posted Wednesday 27 January 2010, kl 20:50
Inget ger mig en tryggare känsla än en röd och vit armbindel som syns vida kring och en officer som lovar att ryska skarpskyttar respekterar Genevekonventionen.
Posted Wednesday 27 January 2010, kl 21:23
Det fanns en del att köpa som överskott från bla military shop, titt som tätt brukar dessa komma upp på antingen tradera eller på airsoftannonssidor. Svårt att avgöra dock om det är dessa "lagliga" eller andra stulna.
Jag har också under ett längre tag varit på jakt efter en extra.
Jag har också under ett längre tag varit på jakt efter en extra.
Posted Friday 29 January 2010, kl 01:42
Dom som tillverkar Ss2k (Stridssäck 2000) är Sacci, ibland kan man köpa från dom om det finns på lagret och om man är tillräckligt snäll
Annars är det Recon som är deras återförsäljare för privatpersoner. Tips är att försöka där hos recon och sendan hos Sacci. Recon rekommenderar jag annars stark, väldigt kunnig personal och svarar gärna på dina frågor och snabbt.
Officerare och vissa anställda personal hos försvaret kan köpa materiel/prylar från deras skrädderi och personalshop. Så försökt att bli vän med en officerare som köper en åt dig är oxå ett alternativ. Jag är inte 100 på detta men det är så det fungerar på vissa regementen, kanske inte alla.
Tit som tät händer det att Ss2k, bärsäck och annan militära (kronmärkt) matriel kommer upp på tradera typ. Jag vet inte exakt hur det är nu men detta är annars stulen material från försvaret så var därför j*vligt försiktig med detta. Överskotts materiel som säljs ex. på ÖoB är en annnan sak.
mina tips
Annars är det Recon som är deras återförsäljare för privatpersoner. Tips är att försöka där hos recon och sendan hos Sacci. Recon rekommenderar jag annars stark, väldigt kunnig personal och svarar gärna på dina frågor och snabbt.
Officerare och vissa anställda personal hos försvaret kan köpa materiel/prylar från deras skrädderi och personalshop. Så försökt att bli vän med en officerare som köper en åt dig är oxå ett alternativ. Jag är inte 100 på detta men det är så det fungerar på vissa regementen, kanske inte alla.
Tit som tät händer det att Ss2k, bärsäck och annan militära (kronmärkt) matriel kommer upp på tradera typ. Jag vet inte exakt hur det är nu men detta är annars stulen material från försvaret så var därför j*vligt försiktig med detta. Överskotts materiel som säljs ex. på ÖoB är en annnan sak.
mina tips
Posted Friday 29 January 2010, kl 10:11
Zytronix, on Jan 29 2010, 01:42, said:
Utan själ och hjärta måste ock den mänskan vara
som ej tjusats in i döden av att detta land försvara.
som ej tjusats in i döden av att detta land försvara.
Posted Friday 29 January 2010, kl 10:57
Laqez, on Jan 27 2010, 20:50, said:
Som framgår av titeln vill jag ha en Slåssväska 2000, men vet inte var jag kan få tag på en sådan. Inga nätbutiker verkar ha någon och fysiska butiker vet jag inte var de finns.
Hur göra?
/L
Hur göra?
/L
Posted Wednesday 10 February 2010, kl 04:37
Nu har annars Försvarsutbildnarna fått in FMs Bärsäck 2000 på deras shop som man kan köpa, 395:- + frakt (kan ändras/vara fel)
Begränsade antal och kommer in under våren. Först till kvarn....
Försvarsutbildarnas Webshop
Begränsade antal och kommer in under våren. Först till kvarn....
Försvarsutbildarnas Webshop
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users